Ταξίδι στην Κούβα. Ταξίδι ζωής. Το ωραιότερο ταξίδι που θα μπορούσαμε να κάνουμε, πόσο μάλλον στο ξεκίνημα της ‑επίσημα πλέον- κοινής ζωής μας!

Η Κούβα για εμάς ήταν το μέρος που ονειρευόμασταν πάντα να πάμε και τελικά δικαιωθήκαμε. Τα χρώματα, οι άνθρωποι και κυρίως η ιστορία του νησιού ήταν όσα μας ώθησαν να την επιλέξουμε για γαμήλιο ταξίδι, η όλη ατμόσφαιρα όμως ήταν αυτή που μας έκανε να μην θέλουμε να φύγουμε!

Φτάνοντας στην Αβάνα, απλά και μόνο η ζέστη και το χρώμα του ουρανού το ηλιοβασίλεμα μας ενθουσίασαν! Εκεί μας περίμενε ένας συμπαθέστατος και απίστευτα φιλικός (όπως άλλωστε είναι όλοι οι Κουβανοί, αλλά αυτό θα το διαπιστώναμε τις επόμενες μέρες) Κουβανός οδηγός. Μας πήγε στο κατάλυμά μας, το οποίο ήταν ένα πανέμορφο διαμέρισμα στην παλιά Αβάνα. Την επόμενη μέρα σηκωθήκαμε νωρίς γιατί είχαμε ξενάγηση της πόλης με την φανταστική ξεναγό μας, αλλά πριν από αυτό πήραμε δυνάμεις με ένα Κουβανέζικο πρωινό με υπέροχη θέα!

Στην ξενάγηση της πόλης μάθαμε πολλά πράγματα για την ιστορία της, είδαμε πολλές μεριές της και φυσικά μάθαμε πού πρέπει να πάμε για φαγητό και ποτό! Το ίδιο απόγευμα ήπιαμε κοκτέιλ με θέα την Male­con, με τα καλοσχηματισμένα συννεφάκια της Κούβας σε πρώτο πλάνο. Ακολούθησε φαγητό (όχι και τόσο ιδιαίτερο) και κοκτέιλ (εξαιρετικό) και βόλτα στα στενά της Αβάνας μετά την δύση του ήλιου.

Την επόμενη μέρα βγήκαμε εκτός Αβάνας. Είχαμε εκδρομή στην σπηλιά του Ινδιάνου και σε φυτεία καπνού στο Βινιάλες. Τα τοπία ήταν πανέμορφα σε όλη την διαδρομή! Το ίδιο βράδυ κάναμε βόλτα στην παραλιακή λεωφόρο της Αβάνας και απολαύσαμε το ηλιοβασίλεμα. Στη συνέχεια ήπιαμε moji­to στο Bode­gui­ta del Medio και φάγαμε (εξαιρετικά αυτή την φορά!) πριν γυρίσουμε για ξεκούραση.

Η τελευταία μέρα στην Αβάνα ήταν ελεύθερη, οπότε πήγαμε στο Μουσείο Καλών Τεχνών και στο Μουσείο της Επανάστασης, φάγαμε αστακό, ήπιαμε daquiri στο Floridi­ta και περιπλανηθήκαμε λίγο ακόμα στα χρωματιστά στενά της Αβάνας.

Την επόμενη μέρα, μετά από ένα σύντομο πέρασμα από το Cien­fue­gos, φτάσαμε στο γραφικό Τρινιδάδ, όπου μείναμε σε ένα υπέροχο παραδοσιακό casa par­tic­u­lar. Γυρίσαμε στα στενά της πόλης και το απόγευμα ήπιαμε moji­to στην κεντρική πλατεία.

Το επόμενο πρωί ‑μετά το πρωινό φυσικά!- πήγαμε στο Ρομαντικό Μουσείο της πόλης, το οποίο ήταν ένα πραγματικό κόσμημα Το απόγευμα γυρίσαμε λίγο ακόμα τα στενά και ετοιμάσαμε τα πράγματά μας για την επομένη, που είχαμε αναχώρηση για την Σάντα Κλάρα και το Μουσείο Τσε Γκεβάρα.

Το μεσημεράκι φτάσαμε στον τελικό μας προορισμό, το Βαραδέρο. Εκεί τα πράγματα είναι διαφορετικά από τα υπόλοιπα μέρη που είχαμε δει, πιο τουριστικά, κάτι που ευτυχώς γνωρίζαμε και είχαμε προγραμματίσει να μείνουμε ένα βράδυ, για ξεκούραση πριν την επιστροφή στην Αθήνα.

Ήταν πραγματικά όλα όπως τα είχαμε φανταστεί! Ίσως και λίγο πιο ωραία, λόγω της απίστευτης ατμόσφαιρας και των φιλικών Κουβανών.

Ευχαριστούμε το Sky­dream Trav­el που έκανε το όνειρό μας πραγματικότητα. Ελπίζουμε κάποια στιγμή να πάμε ξανά και να περάσουμε εξίσου υπέροχα!